lördag 8 september 2012

Back from the Brink

Som vissa av er säkert har märkt så var det ett tag sedan Casualhörnan uppdaterades nu. Detta har förstås sina anledningar, men summan av kardemumman är att jag helt enkelt har varit upptagen. Bland annat har jag haft en spelning med bandet och genomfört min slutgiltiga genomspelning av Mass Effect 2. Ni vet, viktiga saker.

Även om jag inte haft tid att blogga har jag dock inte legat på latsidan vad gäller Magic. Jag har spelat EDH, byggt min första Modern-lek och jobbat på artiklar för SvM.
En trevlig sak som hänt är att ett länge efterlängtat brev från Terese Nielsen nyligen damp ner i brevlådan.

Ett axplock av alla de signerade myskort som jag fick hem.
I en viss guide nämner Terese att hon gärna dricker ett glas merlot eller en kopp varm choklad medan hon signerar kort. Terese har varit suverän i all vår kontakt, och jag kände att jag ville tacka henne på något sätt. Först övervägde jag att skicka några extra dollar för att sponsra ovanstående favoritdrycker, men i ett infall av dålig humor skickade jag en påse "Swedish drickbuljong" istället. Jag ångrade mig sekunden efter jag lagt brevet på lådan, men det verkade som att Terese förlät mitt skämt. I vilket fall var korten inte täckta med obsceniteter när jag fick tillbaka dem, och jag fick till och med ett medföljande litet brev. Mycket trevligt!

Brevet från Terese samt en påse "Swedish drickbuljong".
Nästa gång rapporterar jag från vår IPA-draft som är planerad till onsdag (12/9). Ses då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar